Bestillingsskjema for selvbetjent innlevering :

Skriv ut, og fyll inn i bestilling / pristilbud skjemaet eller fyll ut skjemaet når du kommer til lokalet. Skjemaer ligger i selvbetjeningen. Legg dette sammen med din kalesje når du leverer denne i selvbetjeningen. 

Hva finner du i selvbetjeningen?

I selvbetjeningen vår er det en kasseløsning. Der kan du ble fritt på skjermen og finne alle gjeldende priser. Ønsker du å betale med kort ved innlevering, velger du bare de varene/tjenestene du ønsker, trykker på det grønne feltet merket "betal" på skjermen. Du får nå beskjed om å sette kortet inn i kortleseren. Resten er som i en vanlig butikk, tast kode og ok. Du kan taste inn din e.post på skjermen, da vil du motta kvittering på e.post.

Her finner du sekk til å pakke kalesjen din i, sammen med skjemaer og kulepenn. Om du har fyllt ut skjemaet hjemme, eller i båten din, så legger du bare kalesjen sammen med skjemaet i en sekk, og legger dette i hyllen.

Ønsker du å betale med Vipps, så gir du beskjed på lappen. Vi sender deg opplysninger om Vipps nummer når kalesjen er ferdig. Du kan også velge å få tilsendt en faktura på samme e.post som du mottar tilbudet på.

Når betalingen er bekreftet på vår konto, vil vi legge kalesjen din ut i selvbetjeningen igjen. Der kan du hente den alle dager mellom 06.00 og 23.00, når det passer deg.

Det er også kameraer i selvbetjeningen, så smil når du er der inne. Vi filmer 24/7 hele året.

 

 Tilbake til forsiden                            

 

 

 

 

Vi har kun selvbetjening! vi er ikke tilgjengelig på tlf. Hvis vi lurer på noe ang innlevert produkt så kontakter vi deg. Vi bruker all vår effektive tid på å utføre arbeide for deg. Dette resulterer i raskere levering og rimeligere priser.

 

Vi har over 30 års erfaring i faget, vi er fagfolk, og vi vet hva som må gjøres. Om vi lurer på noe, så ringer vi deg eller sender mail.

 

Takk for at du velger å bruke oss.