Bestillingsskjema for Selvbetjent inn/utlevering

Skriv ut, og fyll inn i bestillingsskjemaet. Legg dette sammen med din kalesje når du leverer denne i selvbetjeningen. 

Hva finner du i selvbetjeningen?

I selvbetjeningen vår er det en kasseløsning. Der kan du ble fritt på skjermen og finne alle gjeldende priser. Ønsker du å betale med kort ved innlevering, velger du bare de varene/tjenestene du ønsker, trykker på det grønne feltet merket "betal" på skjermen. Du får nå beskjed om å sette kortet inn i kortleseren. Resten er som i en vanlig butikk, tast kode og ok. Du kan taste inn din e.post på skjermen, da vil du motta kvittering på e.post.

Her finner du sekk til å pakke kalesjen din i, sammen med skjemaer og kulepenn. Om du har fyllt ut skjemaet hjemme, eller i båten din, så legger du bare kalesjen sammen med skjemaet i en sekk, og legger dette i hyllen.

Ønsker du å betale med Vipps, så gir du beskjed på lappen. Vi sender deg opplysninger om Vipps nummer når kalesjen er ferdig. Du kan også velge å få tilsendt en faktura på samme e.post som du mottar tilbudet på.

Når betalingen er bekreftet på vår konto, vil vi legge kalesjen din ut i selvbetjeningen igjen. Der kan du hente den alle dager mellom 06.00 og 23.00, når det passer deg.

Det er også kameraer i selvbetjeningen, så smil når du er der inne. Vi filmer 24/7 hele året.

 

 Tilbake til forsiden                            

 

 

 

 

Vi har kun selvbetjening. Vi har ikke lenger butikk, telefon eller e.postkorrespodanse. Vi bruker all vår effektive tid på å utføre arbeide for deg. Dette resulterer i raskere levering og rimeligere priser.

 

Vi har over 30 års erfaring i faget, så vi vet automatisk hva som må gjøres. Om vi skulle være i tvil, så ringer vi deg og spør.

 

Takk for at du velger å bruke oss.