Kontakt oss                                    Tilbake til forsiden

Hei!

Noen relevante opplysninger om det å kontakte oss på e.post, og hvorfor vi har endret måten å drive på.

VI SVARER SOM HOVEDREGEL IKKE PÅ E.POST. Så ikke bli skuffet om du ikke får svar, nå har vi advart deg.

 

Og her er en liten forklaring på hvorfor det er slik. Les gjerne før du bruker tid på å sende en e.post:

 

Vi har kun selvbetjent inn og utlevering. Vi har ingen betjent telefon, og ingen betjent butikk. Hvordan kan vi hjelpe kunder da? tenker du kanskje.

Hele 75% av en normal arbeidsdag i høysessong består i å snakke med kunder på telefonen, svare på e.post, snakke med kunder i butikken, fakturere, bestille varer, osv. 

Det vil si at en 7,5 timers lang arbeidsdag, kun produsserer i ca. 1,85 timer. Det er 5,65 timer "bortkastet tidsbruk".

Nå tenker sikkert du at vi MÅ jo snakke med kunder for å i det hele tatt få inn jobber. Og det er i og for seg riktig, men. Det er et STORT MEN. Om vi trekker bort de inneffektive timene, så vil vi bare sitte igjen med drøyt halvannen arbeidstime pr dag. Hvordan skal vi kunne hjelpe mange kunder da? 

La oss si at vi går glipp av 80-90% av alle kunder når vi ikke har butikk, e.post og telefon. Da slipper vi 80-90% av den tiden vi likevell "kaster bort" på å ha kunder på telefon, e.post og i butikken, som lurer på ditt og datt. I og med at all tilgjengelig tid nå kan brukes til produksjon, og kun det, vil vi fortsatt arbeide akkurat like mye, eller like lite heter det kanskje.

Det viser seg at de fleste kunder faktisk liker å bruke vår selvbetjening. Du som kunde trenger ikke å tenke på åpningstider eller åpningsdager. Du leverer inn kalesjen når det passer deg. Vi sender deg et tilbud på e.post når vi mottar din kalesje, så all administrasjon er ikke borte, men forskjellen er at vi bruker tiden vår på en fantastisk kunde, og det er DEG. Ca. 90% av alle e.post henvendelser er prisforespørsler som det ikke blir noe av uansett. De 10% det blir noe av, skal levere dette inn i åpningstiden, de skal ringe å spørre om veien, og de skal selvsagt fortelle et par feriehistorier når de først har kommet inn i butikken vår. Alt dette er kjempehyggelig, og noe av det som vi faktisk setter pris på som mennesker.

Men skal man være ærlig, så er det dårlig butikk.

Vi har holdt på i over 30 år. Kundene er tjent med at vi kan være en trygg, rask og rimelig leverandør i over 30 år til, og det kan vi med vår selvbetjeningsløsning.

I høysessongen kan vi jobbe 16-17 timer i døgnet, og likevel klarer vi ikke å levere til alle som trenger hjelp.

Dette blir det misfornøyde kunder av. Alle vil jo ha kalesjen ferdig til avtalt tid, og vi ønsker å levere til avtalt tid. Om vi bare kunne hatt 80-90% færre kunder i høysessongen har vi tenkt i alle år. Da kan vi ha rask levering og rimelige priser.

Det er selvsagt ikke hva som helst du kan bestille/kjøpe i vår selvbetjening. Vi har kuttet ned til de helt enkle vedlikeholdsjobbene. Du kan levere inn kalesje til feks.

1. Omsøm av dårlige sømmer (båtkalesjer og fortelt)

2. Rens og Impregnering av kalesjen (og fortelt)

3. Bytte vinduer i kalesjen (og fortelt)

4. Bytte glidelåser i kalesjen (og fortelt)

5. Lappe hull i kalesjen (og fortelt)

Vi tar alt av vedlikeholdsarbeide på kalesjer. Trenger du bytte borrelås, fester, maljer, trykknapper, strikker eller trenger du kalesjefester til båten, så fikser vi det. Da skriver du bare hva du ønsker fikset, eller skriv se over kalesjen, så gjør vi det.

 

Vi har over 30 års allsidig erfaring i kalesjemakerfaget. Vi vet hva vi kan, og ikke kan gjøre. Er vi i tvil, da kontakter vi deg.

 

Du kan ikke bestille nye kalesjer, be oss komme ut på befaring eller å se på andre type arbeider.

 

Selvbetjeningen skal være en rimelig og enkel måte å få fikset kalesjen din raskt på. Det er slik den fungerer, det fungerer veldig bra.

Ikke noe snikksnakk, kun effektivt arbeide.

 

Så, tenk godt igjennom. Trenger du egentlig å sende oss en mail? Hvis JA, så er skjemaet under her.

 

Skal du bare ha fikset på kalesjen din? ja, da er det bare å komme å levere den inn i vår selvbetjening. Velkommen skal du være. Vi trenger IKKE å vite dette på forhånd.

Ditt fulle navn

Din e.post

Adresse

Post nr

Sted/by

Telefon

Din melding